Eerste week al voorbij... - Reisverslag uit Santo Amaro, Brazilië van Joyce Marlous - WaarBenJij.nu Eerste week al voorbij... - Reisverslag uit Santo Amaro, Brazilië van Joyce Marlous - WaarBenJij.nu

Eerste week al voorbij...

Blijf op de hoogte en volg Joyce

19 Juni 2014 | Brazilië, Santo Amaro

Wat kan een week toch snel gaan!
Werken, feesten en leuke dingen doen... Daar bestaat ons leven hier een beetje uit. Oja, en heer-lijk eten :).

Eergister zijn we samen Sao Paulo ingegaan om een beetje de stad te verkennen en de wedstrijd van Brazilie te kijken. Al het geld, telefoon, camera etc was goed opgeborgen in bh's en verborgen tasjes, want we zouden wel eens overvallen kunnen worden... Maar niets is minder waar!! Wat een vriendelijke mensen en wat willen ze je allemaal graag helpen! Toen we aan een man de weg vroegen, heeft hij ons eerst 3 kwartier mooie gebouwen in de stad laten zien voordat hij ons echt de weg wees. En als we een keer een langere rondleiding wilden moesten we hem bellen! Oja, en als binnenhuis-stylist kon hij ook wel een keer mee shoppen... Cute :)
De stad is erg mooi, maar niet zo kleurig als we hadden verwacht. De havaianas-store daarentegen wel! Haha!

Na 3 uur rondslenteren in de stad hebben we een Brazilie-shirt gescoord voor de wedstrijd. Snel nog even een hapje eten.... Een steak en salade... Wat onwijs lekker!!! Ook hier zaten we naast de meest vriendelijke mensen dus ons Portugees gaat stapje voor stapje vooruit.

En daarna de wedstrijd. We liepen de stad in en voor we het wisten stonden we op de fan-zone tussen allemaal uitgelaten Brazilianen... Hier was het minder prettig; heel druk en iedereen wilde iets van ons. Dus toen zijn we teruggegaan naar t restaurant en hebben onder t genot van een cocktail de wedstrijd gekeken.

'S avonds was er op de camping Brazilian Night dus onze outfit kwam goed van pas. Gezellig avondje gehad met niet al te veel camping-gasten aangezien er al veel waren vertrokken naar Porto Alegre.

En ja toen uiteraard weer de wedstrijd. Heer-lijk om op een plek te zijn waar t echt echt echt belangrijk is als we winnen en dat we het nog doen ook! Wat een feest!

Vanaf vandaag komen er meer gasten naar de camping en zal het een stuk drukker worden dan het de afgelopen dagen is geweest. Zin in! Laat de zon maar weer schijnen!

• 19 Juni 2014 - 14:28

Jolijn:

Haha zie jullie al helemaal lopen met die Braziliaanse man..toeristjes!!
    Wat een heerlijk leven hebben jullie daar..Ahhhh zoo blij dat ze Door zijn!! Have fun!

Owja maatje 37 heb ik;;p

• 19 Juni 2014 - 15:22

André En Cock:

Leuk Marlous en Joyce dat jullie zo genieten Dan doen wij het ook Kus van ons

• 19 Juni 2014 - 16:36

Robpa & Cobyma:

Leuk meiden, jullie genieten er lekker van zo te lezen, helemaal super.
    en ja een weekje is kort als je het naar je zin hebt, maar jullie hebben nog een paar weken te gaan !!!!
    Nou vang die Hollanders maar goed op, maar geniet er vooral ook zelf van.
    We kijken uit naar jullie volgende verslag, heb je al foto's, ook ff uploaden ;)

• 19 Juni 2014 - 18:17

Elise:

Lous, wat n mooi verhaal.
    En er zullen vast nog vele volgen;)
    Enjoy!! En groetjes op de camping!
    Xx

• 19 Juni 2014 - 23:50

Wil En Marga:

Leuk hoor meiden, en leuk geschreven. We hebben jullie al live kunnen bewonderen op SBS 6!
    Wat een heerlijkheid als je werk bijna je hobby is, Lekker de boel verkennen en ook nog de gasten vermaken, daar zullen jullie wel geen moeite mee hebben want dat jullie kunnen feesten dat weten we wel!
    Geniet er maar lekker van en hopelijk beleven jullie nog heel veel mooie momenten. HUP HOLLAND HUP!
    ennu.............voorzichtig hé !