Op z'n Braziliaans... - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Joyce Marlous - WaarBenJij.nu Op z'n Braziliaans... - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Joyce Marlous - WaarBenJij.nu

Op z'n Braziliaans...

Blijf op de hoogte en volg Joyce

16 Juni 2014 | Brazilië, São Paulo

Langzaam aan beginnen we te wennen aan het Braziliaanse leven. De drukte, het klimaat, de taal, de caiprihinha's en de mensen.
Ook langzaam aan begint de camping vol te stromen met gasten, maar dat zal pas over 2 dagen op de top zitten, dus we kunnen ook af en toe nog even nixen :).

Een hele goede inkomer op onze eerste dag hier was natuurlijk de wedstrijd tegen Spanje! Wat een feest was dat! Zelfs de Brazilianen liepen mee in de polonaises en schreeuwden voor ons land :) (nu nog wel, wacht maar tot we elkaar treffen in de finale :p)

De dag erna kwam de minister van sport en welzijn onze camping officieel openen. Met de wave en een hoop gejuich hebben we haar ontvangen om vervolgens met zanger Pascal Redeker de hele avond op de dansvloer te staan. Dat was een goede opening, laat de gasten maar komen!!

Vanmiddag komt Heineken nog langs met een feestje waarbij ze een happy hour hebben bedacht en Braziliaanse dames meebrengen die gaan masseren. De link tussen die 2 snappen we nog niet helemaal maar laten we t er maar op houden dat je van al dat bier drinken wat stijfjes in de heupen wordt waar de dames uitkomst voor bieden dmv een massage ;)

We genieten hier maximaal van alles. Bij nieuwe belevenissen zullen we er weer over schrijven!

• 16 Juni 2014 - 18:02

ANDRE EN COCK:

Goed te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben
    En zeker wat een mooie wedstrijd afgelopen vrijdag,gelijk goed voor een prima sfeertje daar in Brazilie
    We hebben nog gekeken of we de opening van de camping op tv zagen
    Maar ze hebben er hier geen aandacht aan besteed
    Nog veel plezier en we lezen wel weer jullie ervaringen
    kus van ons

• 16 Juni 2014 - 18:49

Sandra:

Meiden dat zijn goeie geluiden! Ik krijg bijna zin om voetbal te gaan kijken